Na mocy obowiązujących przepisów prawa, wszystkie wady fabryczne diagnozowane w pojazdach wprowadzonych już na rynek, zagrażające w mniejszym bądź większym stopniu bezpieczeństwu jazdy, muszą być przedmiotem darmowych akcji naprawczych oraz powinny być szybko zgłoszone do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Z tych obowiązków wzorcowo wywiązuje się koncern motoryzacyjny BMW, gdzie każda kampania przywoławcza, jest wysoko oceniana od strony organizacyjnej i informacyjnej, potrzebnych wiadomości na ich temat, możemy szukać na oficjalnej stronie internetowej czy poprzez kontakt z konsultantem telefonicznym. Akcja serwisowa BMW identyfikuje pojazdy objęte dodatkowymi wizytami w punktach ASO po numerach VIN, warto już sprawdzić dostępność akcji dla naszego samochodu. Osoby zgłaszające się w ramach kampanii nie narzekają na długotrwałe unieruchomienie pojazdu, co jest znakomitą wiadomością. Akcja serwisowa BMW dotyczy też aut pogwarancyjnych, całość kosztów wizyty w ASO pokrywa bawarski producent.