Uczestnictwo w kampaniach zapobiegawczych organizowanych przez największe koncerny motoryzacyjne oznacza też najczęściej możność użyczenia samochodu zastępczego na czas unieruchomienia własnego pojazdu. Z taką inicjatywą wychodzą na przykład krajowi dealerzy marki BMW, przygotowującej nową kampanię, o globalnym zasięgu, mającą dotrzeć docelowo do ponad półtora miliona właścicieli, potencjalnie wadliwych modeli. Akcja serwisowa BMW zorientowana na wyeliminowanie usterki fabrycznej zlokalizowanej w układzie EGR jest bezpłatna, patrząc z perspektywy kierowców, ponadto warto zasygnalizować fakt obowiązywania jej, również w odniesieniu do aut z rynku wtórnego i bez ważnego pakietu serwisowego. Akcje przywoławcze, gdy są odpowiednio zaplanowane i poprowadzone, mogą wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku i takie kryteria spełnia przybliżane wydarzenie. Akcja serwisowa BMW, której przedmiotem jest wymiana wadliwego komponentu w układzie chłodzenia silnika, jest korzystnie oceniana przez kierowców.